-->

19.7.2006

Déjà vu


Jos tuntuu siltä, että kaikki tän postauksen jutut on jo nähty, niin ei ihme. Mustasta Putkiksesta tekeillä oleva laukku on lähes identtinen banaanivenelaukun kanssa ja Samos-hattu on prikulleen samanlainen kuin edellinenkin versio. Vain väreissä on jotain vaihtelua. Ja voi kauheeta muuten miltä mun hiukset näyttää tossa kuvassa! Ei ne kyllä ihan tommosta kuivaa olkihamppua oo, mites ne ny noin kärsineiltä näyttää, hmph. No, viikon päästä mä pääsen onneks kampaajalle niin saa nää kesäkutrit kuosiin taas. :) Sit voin esitellä kiiltävillä silkkisuortuvillani uutta Odessaa, jonka mä haluaisin aloittaa jo nyt. Mutku ei voi, kun pitää virkata. Höh.


Istun siis edelleen itselangettamaani viikon virkkaustuomiota, ja täytyy sanoo että tää kakku maistuu kyllä puulle. Oikein tikkuiselle ja madonsyömälle kuusiklapille. Odessa houkuttais taas kovasti, etenkin kun näin neuletapaamisessa Jatan puikoilla olevan version. Tahtoo kans, ja helmillä tällä kertaa! Onneks toi Putkis-laukku on nopeesti valmis, siis virkkauksen osalta, pitäis vaan istahtaa sohvalle ja tehdä se loppuun. Vuoritus ja muut viimeistelyhärpäkät voi sitten viedäkin hetken, mutta ei nyt kiinnitetä siihen turhaa huomioo. ;)

Käväisin illalla pikaseen Anttilan lankaosastolla ihmettelemässä Novitan uutuuslankoja IRL. Mikään ei vaatinu päästä meille asumaan, onneks. Mä oon tehny lujan päätöksen olla ostamatta yhtään lisää lankaa ennen elokuuta ja kuluttaa siihen asti vain omia varastoja. Elokuun ekana mä nimittäin pääsen Tapion kauppaan, hiphei! :D Siellä voi homma vähän lähtee lapasesta, etenkin jos mun langanostolakko pitää siihen asti. Ainakaan mitään virkkaukseen tarkoitettua lankaa ei just nyt himota ostaa, että jotain hyvää tässä lusimisessa sentään. :D Eipä tässä ny parane ku ottaa koukku kauniiseen käteen ja lyhentää tuomiota taas muutamalla simpukkarivillä. :)

6 kommenttia:

  1. Voi vitsi, mä kattelin just tänään tuon Tapion kaupan sivuja ja mietin, että pääsisköhän joskus sinne käymään... Pitäis lähteä ihan asioikseen kun siihen suuntaan ei oo muuten mitään asiaa, ei edes sukulaisia missään lähellä :)

    VastaaPoista
  2. Sä oot kyllä nopee!

    Mullekin on virkkuutuomio napsahtamassa. Mutsi lähti purjehtimaan pari viikkoa sitten, ja sen poncho oli silloin puolessa välissä. Sovittiin että teen valmiiksi kunnes hän palaa. Nooo, sunnuntaina ovat tulossa takaisin, ja poncho on yhä samassa tilassa...

    VastaaPoista
  3. Tapio.. mikä mies..

    Kuule se Odessa on sitten ainakin mun reseptillä helmisyöppö. 130 helmeä ei riitä, ei millään. Hmph.

    Saisinkohan mä mun ekan Samosmyssyn valmiiksi kun sulla valmistui jo toinen? Senkin nopsa ;)

    VastaaPoista
  4. Ai sä teet mulle laukkua, kiva :D (...niinhän sitä voi toivoa..) Miten kaikki muut vaikuttaa niin nopeilta, ja mä en saa mitään aikaseks!?

    VastaaPoista
  5. Jep jep, mä oon niin nopee ettei mun ranteetkaan pysy vauhdissa mukana. :D Ikävää kolotusta on nimittäin havaittavissa etenkin oikeessa kätösessä, joten voipi olla, että näiden virkkuiden jälkeen tulee pieni pakkolepo. :/

    Mut ei se mitään, neulominenhan rasittaa ihan eri kohtaa ranteesta, joten mä voin neuloen kuntouttaa virkkuurannettani, eikö, eikö?!?! Yeah, right... :D

    VastaaPoista
  6. Kävin Tapion kaupassa viikko sitten ekaa kertaa, ja nyt jo mietin milloin pääsisin seuraava kerran? Kun se on niin kaukana, eikä kukaan tuttu asu siellä päinkään....

    VastaaPoista