-->

21.7.2006

Mä haluuuuuun!!!

Mun to do -lista (tai siis oikeestaan mä tahdon! -lista) on kasvanu jo ihan mahottomaks. Mä tahon tehä esimerkiks Viken huivin, Icaruksen, monta Odessaa, huovutetut lapaset ja ja ja... Uus Ulla tietty kasvatti listaa, itse asiassa Lainesukat kiilas suoraan kärkeen. Mulla on sopivasti jämäkerä Kotiväkeä, jonka totesin sopivan tiheydeltään ohjeeseen. Aatelkaa, mä tein jopa mallitilkun asian varmistamiseks, ooooo! :D Mua kyllä epäilyttää toi langan ohuus, kun se vaatii niin hullunpienet puikot. Kattokaa ny, tulitikkukin hakkaa noi kakspuoloset. Iiiiks, toivottavasti mä en puserra noita bambutikkuja poikki neulomisen tuoksinassa. :)

Mulla alkaa loma (kokonaiset 1,5 viikkoa, jipii...) ens keskiviikkona, ja vajaan viikon verran kierretään sukuloimassa. Pitää siis olla neuletyö tai parikin mukana, ja mä aattelin ottaa lainesukat matkaneuleeks. Ja sit vois kaiken varalta ottaa puikot ja lankaa Odessaa varten, jos mä vaikka tällä reissulla opin neulomaan liikkuvassa autossa oksentamatta. Lukeminen ei nimittäin ainakaan onnistu meikäläiseltä liikkuvassa henkilöautossa, bussissa sentään just ja just (testattu TKL:n bussissa työmatkalla :D). Mut onpahan sit jotain iltapuhdetta, jos ei uni tuu. Päivisin taitaa olla sen verran paljon ohjelmaa serkuskokousten ja muiden puuhien muodossa, että valoisaan aikaan tuskin pääsen puikkoihin.


Katin vinkistä käväisin tänään Puutarhakadulla Meir Tiffanyssa ja ostin röykkiön lasikiviä, tai siis lasihelmiksi myyjä näitä sanoi. No oli minkä nimisiä tahansa, nättejä ne kuiteski on! Valinnanvaraa oli vaikka kuinka, ja mä noukin mukaan sekalaisen valikoiman, jonka otan mukaan ens viikon neuletapaamiseen. Laura voi sit valkata näistä itelleen sopivia sormuskiviä. :)

5 kommenttia:

  1. Taitaa mennä helmeilyksi ens neuletapaaminen. Mä lupasin ottaa helmikirjoja mukaan AnneV:n helmiterapiapyyntöjen siivittämänä. Sitäpaitsi, musta tuntuu, etä oon kehittäny täydellisen silmukkamerkin. Se on vielä testaamatta, mutta kokeilen tässä piakkoin ja sit näätte.

    VastaaPoista
  2. Oi kun on ohutta! Mut tulee varmasti nätti :) Mun lapioilla saisin kyl varmasti bambut poikki, ohuille langoille mulla käy vaan metallipuikot. Nekin vääntyy :P

    VastaaPoista
  3. Ooh, tacks jo etukäteen :)

    VastaaPoista
  4. Kiva etä olin avuksi. Kauniita ovat, varsinkin tuo ruskea, pitäisköhän munkin...

    VastaaPoista
  5. Helmeillään sit keskiviikkona porukalla, heh. Toistaseks bambupuikot on vielä ehjät, vaikka kyllä ne uhkaavasti taipuilee... :)

    VastaaPoista