-->

21.9.2006

LANKAA! Mun lempparia! SILMUKKAMERKKEJÄ! Mun lempparia! LEHTIÄ! Mun lempparia!

(Otsikko avautuu ehkä parhaiten niille, jotka on törmänny sähköpostissa kiertäviin otteisiin koiran ja kissan päiväkirjoista. :D)

Eilinen neuletapaaminen oli ihan huippu, kiitos vaan kaikille! :) Tippi keräs lankoja Vaaka Ry:lle, ja sitä kautta mun kaapeissa tyhjänpanttina marinoituneet lankanöttöset pääsi hyvään käyttöön. Taas voi hyvällä omatunnolla ostaa uutta lankaa! :D


Lisäks sain Tarjan mulle tekemiä ihania silmukkamerkkejä, ja nyt mun pitääkin alkaa miettiin sopivaa työtä, jotta ne pääsis pian tositoimiin. Harkinnassa on muiden muassa Flower Basket Shawl ja Shetland Triangle. Jatalta sain keräsen lehmuksenvihreetä Nallea, ja nyt mä voin yhdistää sen mun kaapissa kesästä asti lisävoimia odottaneeseen pikkukerään. Nyt mulla on sit Nallea just sen verran, että siitä saa tehdyks vaikka pipon. Kiits Jatta! :)

Johanna kaipaili maastonvihreetä Isoveljeä, joten kiikutin omista varastoistani löytyneet kaks kerää neuletapaamiseen. Vastineeks sain suloisen pehmeää luonnovalkoista Milanoa, tää lanka on aivan ihana uus tuttavuus! Siitä tullee kaulahuivi tai kauluri, katotaan nyt. Mun mielestä mä jäin kyllä ihan kuus-nolla voitolle tässä vaihtokaupassa, mutta jos Johanna on tyytyväinen niin loistavaa, mä ainaski oon ihan haltioissani lankakorini uusista asukeista. ;)

Kaiken muun hyvän lisäks kultani oli bongannu eilen kirjaston poistohyllystä neljä vuoden 2001 SK:ta hintaan 20 senttiä zipale, ja fiksuna miehenä korjasi ne parempaan talteen. Loistava löytö, koska just noissa lehdissä on joitain mun paljon käyttämiä kaavoja ja hyviä ohjeita, kuten esimerkiks Luotolaisen ohje.

Neuletapaamisessa valmistui myös pari pitsipolvisukalle, jipijipijiii! Illalla kotona pujottelin niihin vielä kumi- ja satiininauhat, ja tänään olis tarkoitus ottaa kuvia. Jos aikataulut ei petä, niin illalla täällä on odotettavissa sukkapäivitys, siihen asti hei ja moi!

7 kommenttia:

  1. Vähän mä repesin tolle otsikolle!! Olen siis tämän s.postiini joskus saanut...Mutta onpa sulla fiksu mies. Osas käyttää järkeään sen verran, että osti lehdet pois. Tuota puolta tarvis vähän omassa miehessä vielä kehittää :=)

    VastaaPoista
  2. Hehee :) Kyllä ne miehet joskus osaa olla niiiin ihkuja!

    VastaaPoista
  3. On se mun mies kyllä tosi ihana, ihan joka suhteessa. ;) Vielä se ei oo oma-aloitteisesti tuonu mulle lankoja tai kankaita, mutta ehkä jonain päivänä sekin ihme tapahtuu. :)

    VastaaPoista
  4. Vau, miten miehen saa ostamaan käsityölehtiä!? Opeta mullekin salaisuutesi :D

    VastaaPoista
  5. Heh, johtuiskohan se siitä, että se on altistunu kotona joka puolella lojuville käsityölehdille, ja sit kun se näki kirjaston poistohyllyssä samanlaisia, niin sille tuli vaan joku sisäinen pakko ostaa ne? :D

    Eiku kai se oikeesti on vaan niin, että kun välittää toisesta ja tietää, mistä se toinen tykkää ja mitä se arvostaa, niin sitten tietty mielellään ilahduttaa, kun mahdollisuus osuu eteen. <3

    VastaaPoista
  6. Hihii! Tuo vitsi on tuttu, joten otsikkosi sai ansaitut naurut aikaan!
    Ja kyllä, olet aika jalokiven saanut miehessäs, jos se kerta oppii että sinut saa iloiseksi käsityölehtiostoksella. Nokkela mies!!

    VastaaPoista
  7. Hihii! Tuo vitsi on tuttu, joten otsikkosi sai ansaitut naurut aikaan!
    Ja kyllä, olet aika jalokiven saanut miehessäs, jos se kerta oppii että sinut saa iloiseksi käsityölehtiostoksella. Nokkela mies!!

    VastaaPoista