-->

3.7.2006

Iloisia yllätyksiä

Menin tänään Tullintorin Pellavasoppeen ostamaan hahtuvalankaa, ja yllätyin iloisesti: siellä oli kaikki tuotteet tarjouksessa puoleen hintaan!!! :) Kysyin myyjältä, kauanko tarjous on voimassa, mutta eipä se osannu sanoa muuta kuin että todennäköisesti ainakin tän viikon, ehkä, ellei pomo toisin päätä. Jos siis on pellavakankaisiin, virolaiseen villaan tai hahtuvaan kohdistuvia tarpeita ja haluja, niin kehotan toimimaan nopeasti. :) Mä tyydyin alennuksesta huolimatta ostamaan vain hahtuvalankoja, muun muassa nää ihanat vihreät. Tummempaa on 155 grammaa ja vaaleampaa 100 grammaa, luulis noiden riittävän ainakin yksiin lapasiin.

Toinen iloinen yllätys tuli postin mukana: mulla oli loistava arpaonni Vanillan blogiarpajaisissa, ja palkinto saapui tänään.

Tässä on siis aivan käsittämättömän paljon kaikkea ihanaa; kivojen lankojen lisäksi pitkiä kynttilöitä ja tuoksukynttilöitä, ääriviivatarroja, kukkasiemeniä, servettejä, lahjarusetteja ja Sisua (josta mies ehti jo syödä puolet ennen ku sain ryöstetyksi pussin takaisin kuvausta varten :D). Mukana tuli myös itsetehty kortti, jonka kannessa on virkattu kukkanen. Ihan mielettömän ihana paketti, tuhannet kiitokset Vanilla!!! :D

Ja samaan syssyyn todettakoon, että mun blogiarpajaisten palkinnot lähti tänään postin kuljetettaviksi. Ne tosin kalpenee Vanillan jättipalkinnon rinnalla, mutta ainakin ne on uskollisia tangoteemalle, hahaa. ;) Huomenna näätte, mitä kaikkea matkaan lähti. Mä nimittäin luotan Postiin ja uskon, että se toimittaa kirjeet päivässä perille, joten voin huomenissa kertoa yllätystä pilaamatta palkintojen sisällöstä.

Neuletakki on ihan just ja melkein valmis: toista etujoustinta on enää muutamia senttejä neulottavana, hipihipihip! :D Neuletakista näyttäis tulevan iki-ihana ja kertakaikkisen täydellinen. Kiinnityssysteemiä mun pitää vielä miettiä, mutta enköhän mä senkin ehdi ratkaisemaan tän illan aikana. Toivottavasti mä saan kuvaukset soviteltua kiireisen kameramieheni aikatauluun, niin että saan heti huomenissa kuvia näytille. Pitäisköhän kokeilla kiristystä... ;)

9 kommenttia:

  1. Kiitokset alevinkistä! Olen menossa loppuviikosta sukuloimaan Tampereelle, ja taidanpa suunnata myös Tullintorille. Ainakin pellavakankaat kiinnostavat minua :)

    VastaaPoista
  2. Minunkin täytyy suunnata huomenna töiden jälkeen sinne Pellavasoppeen! Ellei muut ole jo entinyt viedä kaikkea kivaa ennen minua...

    VastaaPoista
  3. No johan oli muhkea palkinto! Ja ihanan värisiä huo hahtuvat. Mulla ei taidakaan vielä olla traumoja vihreästä... ;)

    VastaaPoista
  4. Hyvä kun varoitit:) Tietää etten lue blogiasi ennen kuin ehdin käydä asunnollani tsekkaamassa postit. Olen nimittäin kesän ajan vanhemmillani "maalla" töiden vuoksi.. Jos keskiviikkona jo kerkeäisin lähteä käymään kaupungissa, kun tänään siellä viimeksi kävin..

    VastaaPoista
  5. Saikkos kuvia? Tahtoo nähdä neuletakin :)

    VastaaPoista
  6. Kangaskasa ja Jenni: Kannattaa tosiaan käydä tsekkaamassa paikan anti. Niillä on kyllä melko usein jotain alennuksia, mutta ei kovinkaan usein -50 %. Eiköhän siellä vielä jotain oo jäljellä, mä en ainakaan vieny viimeisiä. :)

    Jatta: JOOOO!!! :D Käytiin äsken rannassa näpsimässä kuvia, huomenna näät... ;)

    VastaaPoista
  7. Kiitti vinkistä! Mun on pitänyt käydä Pellavasopessa ja Eurokankaassakin, mutta en oo saanu aikaseks. Nyt on jo sen verran hyvä syy, että enköhän suuntaa töiden jälkeen sinne päin. Pitää varmaan samalla reissulla ostaa pyörään sellanen kori, että ostokset mahtuu mukaan ;)

    VastaaPoista
  8. Sä sitten lankesit noihin hahtuviin ;)... tarjous on kuitenkin voimassa, jos tarvit niin tuu hakemaan. Kyllä ne housut joskus valmistuu... kai.

    Hengästyttävän paljon sä kyllä saat aikaan!

    VastaaPoista
  9. KB: Joo mä sorruin ku kerran halvalla sai. Ja jos kesken loppuu niin mä tuun raapiin sun ovea lisähahtuvien toivossa. :)

    VastaaPoista